Prowadzisz biznes z antykami lub zamierzasz taki biznes prowadzić?

Branży handlu antykami i starociami charakteryzuje się sporą konkurencję na rynku.  

Indywidualny charakter eksponatów 

Jest to branża bardzo specyficzna. Nie ma tutaj z serii produktów. Są pojedyncze egzemplarze na przykład sekretarzyk 17 wieku albo szafa z początków wieku 20. Do każdego egzemplarza trzeba podejść bardzo indywidualnie zarówno jeżeli jeżeli chodzi o jego marketing. Nie może tutaj być szablonowych opisów które używamy do całej serii podobnych mebli. Każdy egzemplarz jest wyjątkowy indywidualny. Dlatego metody marketingowe muszą uwzględniać możliwość eksponowania pojedynczych egzemplarzy takich jak na przykład sekretarzyk czy szafa i ukazywanie ich cech indywidualnych. 

Marketing w sieci 

W obecnych czasach nie można nie posłużyć się siecią internet. Sieć ta daje bardzo duże możliwości jeżeli chodzi o promowanie mebli antycznych. To co jest ogromnym walorem internetu to to że jest ma on dostęp do ogromnej ilości ludzi. Poza tym ważną bardzo rzeczą jest to że przede wszystkim dzięki wyszukiwarce Google wyszukiwanie są personalizowane. Co to znaczy. Jeżeli daną osobę interesują antyki, na przykład jest to konkretnie sekretarzyk to taka osoba poszukująca informacji na ten temat będzie miała przedstawioną reklamę związaną właśnie z sekretarzykiem. 

Facebook i marketing 

Jeżeli chodzi o branże antyków bardzo dobrą platformą do sprzedaży mebli antycznych i innych przedmiotów o charakterze antyków jest serwis społecznościowy Facebook. Daje on kilka możliwości na wystawianie oferty mebli antycznych. można przede wszystkim prezentować zdjęcia i opis swoich po prostu jako posty. Dostęp do naszych wszystkich znajomych i mogą kogoś zainteresować pamiętajmy również że posty są na inne profile i mogą w ten sposób zyskiwać jeszcze większą popularność. Inne miejsce na Facebooku gdzie można promować mebli antycznych grupy właśnie o tematyce antyków i staroci. Bardzo fajną możliwością jaką daje Facebook jest możliwość tworzenie własnej strony na tym portalu społecznościowym. Żeby osiągała ona coraz większą popularność powinno się ją aktywnie prowadzić. Należy najlepiej codziennie dodawać jakieś treści, przede wszystkim oczywiście oferty – na przykład sekretarzyk ale również ciekawostki dotyczące przedmiotów które mamy na sprzedaż. Ważną rzeczą jest by nadać tytuł stronie na Facebooku związanych właśnie z prowadzoną działalnością czyli powinno znaleźć się w jej tytule słowo antyki starocie albo to i to. Zdarza się nawet że dobrze prowadzona odpowiednie prowadzona strona na Facebooku zajmuje nawet wysokie miejsca na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google na frazy związane właśnie z antykami. To przechodzimy do drugiego punktu.  

Potężne Google może pomóc w sprzedaży 

Można by powiedzieć że ten punkt powinien być pierwszy. Sprzedaż antyków może być bardzo zwiększona dzięki wyszukiwarce Google. To właśnie ta wyszukiwarka jest źródłem 90% ponad ruchu w sieci Internet. Jeżeli chcemy korzystać z tej ogromnej popularności by zwiększyć sprzedaż przedmiotów z naszej oferty powinniśmy znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwań na frazy związane właśnie z antykami. Poniżej kilka przykładowych fraz na które warto promować firmową stronę internetową jeżeli chcemy osiągnąć większą sprzedaż w branży antyków i staroci: antyki, sekretarzyk antyk, komoda antyk.