Koc z nadrukiem jako forma reklamy

Przedsiębiorcy mogą korzystać obecnie z różnych sposobów na reklamę – wśród nich znajdują się także rozmaite gadżety wręczane jako upominki firmowe. W tej roli może wystąpić także przytulny koc!

Koc to praktyczny produkt – doskonale sprawdzi się podczas chłodniejszych dni, gdy chcemy się ogrzać, ale również podczas wyjazdów na wakacje, na plażę czy też do wylegiwania się w ogrodzie. Warto zatem mieć w domu przynajmniej jeden koc – nigdy nie wiadomo, kiedy może się przydać!

Dzisiaj koc może być także świetnym pomysłem na reklamę. Umieszczone na nim nadruki lub hafty mogą nadać mu indywidualny wygląd, a tym samym mogą także pełnić funkcję promocyjną.

Wiele firm oferujących gadżety reklamowe ma obecnie w swoim asortymencie koc z nadrukiem albo z haftem, który może być spersonalizowany zgodnie z życzeniem klienta, na przykład przez wykonanie na nim logo czy napisów. Taka usługa dostępna jest także w firmie GiftLogo.

Gdy także chcesz zdecydować się na koc z własnym nadrukiem, w takim przypadku zapraszamy do zapoznania się z naszym poradnikiem!

Jaki koc z nadrukiem warto wybrać?

Firmy oferujące upominki reklamowe posiadają w swoim asortymencie szeroką gamę produktów, które mogą być poddane personalizacji. Bez trudu zamówimy w nich także koc reklamowy, który może być ozdobiony nadrukiem albo haftem.

Do dyspozycji mamy różne typy koców, dlatego też warto dopasować ten upominek reklamowy do charakteru prowadzonej kampanii. Inne modele wybierane są na okres jesienny i zimowy, inne z kolei na lato.

Rodzaje koców reklamowych:

  • koc polarowy – wykonany z przytulnego, miękkiego w dotyku polaru, który doskonale nadaje się na chłodne dni, polar jest także polecany dla turystów, ponieważ jest lekki, ciepły i szybko schnie
  • koc piknikowy – najczęściej posiada dwustronną budowę, czyli od spodu jest wykończony nieprzemakalną warstwą, zapobiegając wilgoci i zabrudzeniom, doskonałe jako upominki na lato
  • koc 2 w 1 – koc, który można zamienić w poduszkę po umieszczeniu go w dołączonym pokrowcu
  • koc z uchwytem – może być polarowy albo piknikowy, dzięki specjalnemu uchwytowi jest łatwy w transportowaniu
  • mata plażowa – doskonale sprawdzi się podczas wizyty na plaży nad morzem albo nad rzeką, najczęściej wykonany jest z wodoodpornego, łatwego w czyszczeniu materiału, a także może mieć uchwyt albo rączkę dla łatwego przenoszenia, polecane jako upominki na lato

Gdzie można zamówić koc z nadrukiem?

Gdy chcemy zdecydować się na koce z nadrukiem jako upominki reklamowe, warto umieścić na nich także znaki charakterystyczne dla firmy, na przykład logo czy jej nazwę.

Koc z logo lub z innym znakiem firmowym będzie od razu dobrze rozpoznawalny i może promować firmę zawsze wtedy, gdy będzie w użytku. Takie upominki najczęściej wręcza się klientom, na przykład z okazji wzięcia udziału w akcji promocyjnej. Mogą służyć też jako gadżet firmowy dla kontrahentów, pracowników.

Koszt wykonania koca z logo lub z innymi napisami to od około 20 do ponad 80 złotych w zależności od wybranego modelu – dokładne cenniki można znaleźć na stronach WWW sklepów oferujących upominki z personalizacją. W przypadku większych zamówień można otrzymać dodatkowe rabaty, dlatego cena jednostkowa będzie wtedy niższa.

Zamów swój koc z nadrukiem logo lub z innym napisem lub grafiką w firmie GiftLogo – można zrobić to teraz on-line!